آخرین اخبار

کاظمی: مدال من در بازی‌های آسیایی قطعی است و برای طلا می‌جنگم

بانوی ملی پوش کایاک کشورمان گفت: با توجه به نتایجی که در مسابقات جهانی داشتم مدال نقره من در بازی‌های آسیایی قطعی است.

اشتراک گذاری
07 شهریور 1402
کد مطلب : 7341

هدیه کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره نتایجی که در مسابقات جهانی آبهای آرام داشت، عنوان کرد: رقابت‌های آلمان مسابقه جهانی و کسب سهمیه المپیک پاریس بود؛ مسابقه بزرگی که هر ۴ سال یکبار قبل از المپیک با حضور مدال‌آوران جهانی و المپیک برگزار می‌شود و همه مدعیان جهانی شرکت می‌کنند. 

ملی‌پوش کایاک کشورمان درباره تاریخ‌سازی و صعود به فینال A در ماده ۲۰۰ متر، گفت: من در ۳ ماده شرکت کردم که یک ماده المپیکی بود. در هر ۳ ماده هم راهی فینال A و B شدم. برای اولین بار بود که یک ورزشکار ایرانی موفق می‌شد به فینال A در این سطح راه پیدا کند. در این سطح از مسابقات کشور ما حذف می‌شد. مسابقات جهانی قایقرانی که هر ۴ سال قبل از المپیک برگزار می‌شود بعد از بازی‌های المپیک مهم‌ترین رویداد محسوب می‌شود.

کاظمی خاطرنشان کرد: بعد از مسابقات آسیایی تایلند در سال گذشته تا این دوره در آلمان در هیچ رویدادی شرکت نکردیم، اما مسابقات جهانی آلمان فرصتی بود تا رقیبان را ببینیم. یک ماه دیگر بازی‌های آسیایی است که برای ما مهم است. مسابقات جهانی آلمان بیشتر برای ما آنالیز خودمان و رقیبان کشورهای آسیایی بود.

وی افزود: با توجه به نتایج کسب شده در ماده ۵۰۰ متر که المپیکی است من تنها ورزشکار آسیایی بودم که توانستم به فینال B بروم. با این نتیجه تقریباً مدال نقره من در بازی‌های آسیایی قطعی شده و باید برای طلا بجنگم.

ملی پوش قایقرانی کشورمان در پاسخ به این سوال که فکر می‌کند بتواند سهمیه المپیک پاریس را بگیرد؟ تصریح کرد: بعد از بازی‌های آسیایی، مسابقات کسب سهمیه المپیک پاریس را خواهیم داشت که من قطعا سهمیه را می‌گیرم. این قول را می‌دهم در مسابقات جهانی آینده بتوانم مدال بگیرم چون این قابلیت را در خودم می‌بینم.

پایان پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 4 =